Lekker rijden - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Peter Delis - WaarBenJij.nu Lekker rijden - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van Peter Delis - WaarBenJij.nu

Lekker rijden

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Cortez

Wij wílden de Panamerica rijden dus dan zúllen wij ook de Panamerica rijden.
De (in onze ogen meer dan uitstekende*) organisatie faciliteert deze wens door te zorgen voor vervoer van de auto's naar Panama, voor onderdak door heel midden- en noord Amerika, voor technische ondersteuning, voor onvolprezen tolkenhulp bij de grenzen, voor de vliegreizen, voor medische begeleiding, kortom zij zorgen ervoor dan we kúnnen rijden.

Nou, dat zijn we dan ook aan het doen. Inmiddels meer dan 7500 kilometer, ruim over de helft en vandaag met (nog) meer plezier dan ooit. Plezier door de schitterende omgeving van Utah, Arizona en Colorado met als prachtig hoogtepunt Monument Valley. Hebbe we niet in Nederland, zukke uitzichte!

Dat rijden lijkt hier in Amerika (dankzij de standaard airconditioning en de standaard lederen stoelen van onze 240 Polar) erg veel op luieren op een Chesterfieldbank. Verschillen moeten uitsluitend gezocht worden in de alcoholische intake.
Het echte, zware werk wordt verricht door de auto's, in ons geval dus de 240 Polar en in geval van Ton en Jacquelien de Duett. Reden genoeg om 's wat foto's van de auto's op deze blog te plaatsen.

* Er worden in de groep wel enkele andere geluiden vernomen over de organisatie maar deze mogen geinterpreteerd worden als een uiting van de onuitroeibare Nederlandse klagerige, betweterige volksaard, een uiting die niets anders bewijst dan dat men zich thuisvoelt en dat de koffie en het weer tot op heden tot volledige tevredenheid stemmen.

• 06 Augustus 2014 - 08:00

Johan En Ingrid:

Kijk.. en daar worden wij nou weer helemaal gelukkig van !!

Keep up the good work ;-)

• 06 Augustus 2014 - 18:02

Erwin:

Ontzettend mooi daar! Echt genieten zo te zien!

• 07 Augustus 2014 - 17:55

Rinie Tiemessen:

Mooi gebied waar jullie nu doorrijden. Enkele foto's komen bekend voor. Veel plezier op deze route.